Secretară Filiala București

Cerinţe:

  • Experiență minim 1 an într-un post similar;
  • Limba engleză la un nivel avansat (cunoașterea unei alte limbi străine poate constitui un avantaj);
  • Cunoștințe MS Office;
  • Ablilități de comunicare;
  • Persoană organizată, riguroasă, punctuală, capabilă să prioritizeze sarcinile și să respecte termenele limită;
  • Team spirit și atitudinea pozitivă;
  • Proactiv în găsirea de soluții și rezolvarea problemelor.

Responsabilităţi:

  • Se asigură de primirea invitațiilor și asigură serviciile de protocol în cadrul ședințelor;
  • Întocmește diferite situații, tabele, evidențe;
  • Asigură primirea, înregistrarea și distribuirea corespondenței;
  • Este responsabil cu distribuirea apelurilor telefonice și a e-mailurilor;
  • Gestionează relația cu diverși furnizori externi;
  • Efectuează sarcini de secretariat;
  • Asigură amenajarea în spațiile comune destinate clienților, cât și în cadrul sălilor de ședință, verificând pe tot parcursul zilei menținerea ei înainte și după fiecare ședință.

Datele dvs. vor fi tratate ca fiind confidentiale. Acordul dvs. poate fi retras in orice moment printr-o solicitare la protectia.datelor@citr.ro. Legalitatea prelucrarii datelor dvs. inainte de retragerea consimtamantului ramane neafectata. Pentru toate detaliile referitoare la stocarea, prelucrarea si stergerea datelor, precum si drepturile dvs, privind utilizarea datelor personale, consultati “Politica de confidentialitate” disponibilia aici