HR Business Partner – Filiala Bucuresti

Cerinţe:

  • experiență relevanta în domeniul HR, minim 5 ani
  • experiență solida în crearea proceselor și procedurilor de HR
  • experiență relevanta în managementul performanței și al schimbării
  • foarte bune abilități interpersonale
  • experiență în recrutare
  • orientat spre munca în echipă și îndeplinirea obiectivelor comune
  • cunoștințe solide de limba engleză
  • persoana proactivă, orientat catre rezultat și catre luarea deciziilor

Responsabilităţi:

  • crearea și actualizarea proceselor și procedurilor de HR din compamnie
  • gestionarea, îmbunătățirea și actualizarea sistemului intern de management al performanței
  • identificarea nevoilor de recrutare și participarea la procesul de recrutare
  • gestionarea și urmărirea procesului de training & development
  • identificarea gradului de satisfacție al angajaților și propunerea soluțiilor pentru creșterea acestuia
  • participarea la procesul de evaluare din cadrul companiei

Datele dvs. vor fi tratate ca fiind confidentiale. Acordul dvs. poate fi retras in orice moment printr-o solicitare la protectia.datelor@citr.ro. Legalitatea prelucrarii datelor dvs. inainte de retragerea consimtamantului ramane neafectata. Pentru toate detaliile referitoare la stocarea, prelucrarea si stergerea datelor, precum si drepturile dvs, privind utilizarea datelor personale, consultati “Politica de confidentialitate” disponibilia aici