Contabil – Filiala Brasov

Cerinţe:

  • operare documente contabilitate în partidă simplă (facturi intrare-ieșire, încasări și plăți):
  • înregistrează zilnic toate documentele financiar-contabile și le arhiveaza în bune condiții
  • întocmește declarațiile lunare/ trimestriale obligatorii și le transmite catre ANAF
  • întocmește statul de salarii lunar
  • asigură emiterea și înregistrarea facturilor
  • asigură organizarea fluxului facturi / contracte în/din departamentul contabil
  • asigură înregistrarea și verificarea furnizorilor și clientilor;
  • evidența contabilă și extracontabilă a mijloacelor fixe, a obiectelor de inventar

Responsabilităţi:

 

  • abilități de organizare, structurare și planificare;
  • abilități analitice, meticulozitate și acuratețe;
  • persoană responsabilă, curioasă, cu inițiativă, comunicativă,
  • atitudine proactivă;
  • capacitate de a lucra efficient în echipă;
  • adaptabilitate rapida la situații noi;
  • minim 2 ani experiență pe un post similar;
  • experiența in Pcont și/sau Saga este un plus;
  • bune cunoștiințe de operare PC ( Excel, Word )
  • studii tehnice de specialitate sau studii superioare financiar-contabile;
  • cunoștințe solide ale legislației și procedurilor financiare romane

Datele dvs. vor fi tratate ca fiind confidentiale. Acordul dvs. poate fi retras in orice moment printr-o solicitare la protectia.datelor@citr.ro. Legalitatea prelucrarii datelor dvs. inainte de retragerea consimtamantului ramane neafectata. Pentru toate detaliile referitoare la stocarea, prelucrarea si stergerea datelor, precum si drepturile dvs, privind utilizarea datelor personale, consultati “Politica de confidentialitate” disponibilia aici