Consilier Gestiune Patrimoniu Bucureşti

Cerinţe:

Descrierea jobului

  • inventariază activele societăților din portofoliul companiei;
  • analizează comparativ cererile și ofertele;
  • distribuie materialele de licitație;
  • pregătește materialele de valorificare (caiete de sarcini și regulamente de vânzare) împreună cu departamentul juridic;
  • predă/ primește activele inventariate și valorificate;
  • promovează activele;
  • menține și dezvoltă portofoliului de clienți și baza de date aferente;
  • întocmește situații cu privire la bunurile din patrimoniul societății;
  • menține relațiile cu societățile de evaluare/ pază/ arhivare.

Responsabilităţi:

Candidatul ideal

  • are cunoștințe de inventariere;
  • e organizat, cu foarte bune abilități de comunicare și de negociere;
  • e adaptabil/ flexibil;
  • e inovativ/ creativ;
  • știe să opereze PC (cel puțin Word, Excel, Power Point);
  • deține permis de conducere categoria B;
  • *cunoștințele de contabilitate reprezintă un avantaj
Completează formularul!

Datele dvs. vor fi tratate ca fiind confidentiale. Acordul dvs. poate fi retras in orice moment printr-o solicitare la protectia.datelor@citr.ro. Legalitatea prelucrarii datelor dvs. inainte de retragerea consimtamantului ramane neafectata. Pentru toate detaliile referitoare la stocarea, prelucrarea si stergerea datelor, precum si drepturile dvs, privind utilizarea datelor personale, consultati “Politica de confidentialitate” disponibilia aici: https://www.citr.ro/politica-de-confidentialitate