Daca ati raspuns DA la 3 dintre ipostazele de mai sus inseamna ca societatea se confrunta cu dificultati financiare. Un specialist din echipa CITR va poate ajuta cu o analiza diagnostic a societatii pentru a evalua situatia exacta si va poate explicita mecanismele insolventei.;


Colegii nostri va pot ajuta la adresa dezvoltare@citr.ro.

 
 

Servicii Conexe


Pentru a veni in intampinarea clientilor nostri si pentru a le oferi un pachet complet de servicii in domeniul insolventei, am dezvoltat o serie de facilitati pentru clientii terti antrenati intr-o procedura de restructurare a unui business.

1. Turnaround Management

CITR (CITR), lanseaza un nou serviciu dedicat firmelor aflate in reorganizare judiciara: managerul de criza. Prin numirea unui specialist in gestionarea situatiilor de criza, compania aflata in dificultate va putea fi redresata mai usor. Managerul de criza, turnaround managerul, este capabil de a inversa trendul pe care il urmeaza compania, prin masuri specifice activitatii de restructurare.

Instalarea unui manager de criza intr-o companie aflata in reorganizare este o decizie care trebuie luata inca de la inceputul procesului. Astfel, sansele de reusita ale stabilizarii companiei cresc, iar perioada in care aceasta se afla in insolventa este scurtata.

Amanarea aplicarii de catre un turnaround manager a unor masuri radicale intr-un termen de 3-6 luni de la deschiderea procedurii poate duce la compromiterea sanselor de redresare a companiei. Un proces eficient, in care managerul de criza sa poata actiona, dureaza intre 6 si 12 luni.

In cadrul noului serviciu a fost dezvoltat un parteneriat cu o societate de turnaround managers care sa actioneze in proiectele de insolventa gestionate de CITR.

2. Analiza preinsolventa unde CITR nu este practician:

  • Identificarea riscurilor de anulare plati sau acte ale societatii,
  • Identificarea elementelor cu risc pentru angajarea raspunderii organelor de conducere.

3. Administrator special:

  • Produs de reprezentare a intereselor asociatilor in cadrul procedurilor de insolventa.

4. Intocmirea planului de reorganizare in procedurile unde CITR nu este practician:

  • Produs generic de intocmire si negociere plan in procedurile in care nu suntem administratori judiciari de pe postura de consultanti.

5. Expertiza pe planurile de reorganizare propuse:

  • Produs solicitat sau dispus de instante in cadrul procesului de confirmare a planului de reorganizare

6. Asistenta creditori/terte parti in proceduri:

  • Asistare creditori in cadrul procedurilor de insolventa,
  • Asistare terte persoane – ofertanti, administratori etc.

7. Traininguri, seminarii si schimburi de experienta in material insolventei

  • Serviciu care se adreseaza creditorilor institutionali cu care se pot organiza intalniri interne pentru departamentul juridic sau/si economic in cadrul carora se prezinta materiale pe teme de inters se discuta spete si solutii la spete intalnite in practica in materia insolventei.
Inapoi Sus