Daca ati raspuns DA la 3 dintre ipostazele de mai sus inseamna ca societatea se confrunta cu dificultati financiare. Un specialist din echipa CITR va poate ajuta cu o analiza diagnostic a societatii pentru a evalua situatia exacta si va poate explicita mecanismele insolventei.;


Colegii nostri va pot ajuta la adresa dezvoltare@citr.ro.

 

CariereCITR

La CITR credem ca oamenii sunt cei care aduc plusul de valoare businesslui nostru. Lor le datoram succesul pe care il avem astazi ca lider al pietei de insolventa din Romania. Ei sunt motorul dezvoltarii noastre si al serviciilor furnizate la cele mai inalte standarde. Ne madrim cu ei si sustinem profesionalismul prin programe constante de pregatire profesionala si printr-un sistem de promovare meritocratic.

Echipele de caz ale CITR sunt caracterizate de dinamismul si diversitatea membrilor lor. Astfel, lucram cu specialisti si experti in domeniile: legislativ, economic, marketing, gestiune patrimoniu, vanzari, management, analiza si consultanta financiara. Avem astazi 12 echipe de lucru, aflate la un nivel profesional de excelenta.

Flexibilitatea, inovatia si pasiunea pentru domeniul in care activam au facut ca in ultimii ani numarul angajatilor su colaboratorilor nostri sa creasca semnificativ, atat prin extinderea teritoriala, cat si prin largirea gamei de servicii oferite in piata.

Daca vrei sa te alaturi echipei CITR si ai un profil profesional corespunzator cerintelor noastre enumerate mai jos, trimite-ne un e-mail la adresa office@citr.ro sau suna-ne la numarul de telefon 0737.577.000, pentru a intra in legatura cu consultantul nostru HR.

1. Practician in insolventa

Cerinte:

  • practician inscris in tabloul UNPIR
  • experienta in domeniul lichidarilor judiciare
  • cunostinte juridice solide
  • abilitati manageriale
  • abilitati organizatorice
  • adaptabilitate/flexibilitate
  • limba straina cunoscuta: minim engleza
  • cunostinte operare PC (word, excel)

Responsabilitati:

  • reprezentarea cazurilor in instanta
  • intocmirea primelor masuri in cazuri de insolventa
  • gestionarea relatiilor cu debitoarele
  • intocmirea rapoartelor de cauze si verificare a creantelor
  • conducerea adunarilor de creditori

2. Consilier juridic

Cerinte:

  • cunostinte juridice foarte bune
  • abilitate de organizare
  • persoana comunicativa
  • persoana inovativa/creativa
  • adaptabilitate/flexibilitate
  • orientat spre rezolvarea problemelor
  • bun negociator
  • cunostinte operare PC (word, excel)
  • limba straina cunoscuta: minim engleza

Responsabilitati:

  • administrarea din punct de vedere juridic a cazurilor de insolventa
  • gestionarea dosarelor de insolventa
  • intocmirea notificarilor si adreselor
  • intocmirea de actiuni si cereri
  • mentenanta relatiei cu debitoarea si cu creditorii

3. Economist

Cerinte:

  • cunostinte economice solide
  • cunostinte legislatie fiscala si contabila
  • cunostinte oprare PC (excel, programe de contabilitate)
  • spirit organizatoric
  • persoana comunicativa
  • persoana orientata spre rezolvarea problemelor
  • abilitatea de a lucra in echipa

Responsabilitati:

  • asigurarea implementarii politicilor economice ale companiei
  • inregistrarea corecta si punctuala in evidenta contabila a companiei a tutror documentelor referitoare la operatiunile de capital
  • inregistrarea imobilizarilor,stocurilor
  • urmareste decontarile cu furnizorii si cu clientii
  • asista managerul de caz in organizarea de licitatii si negocieri directe
  • pregateste situatile referitoare la debitori conform manualului de procedura

4. Analist financiar

Cerinte:

  • stapanirea instrumentelor de control financiar:buget de venituri si cheltuieli,fluxuri de numerar,indicatori ai echilibrului patrimonial
  • cunostinte operare PC (excel-nivel avansat)
  • persoana inovativa/creativa
  • abilitate de comunicare si organizare in cadrul unei echipe
  • capacitate de sinteza
  • cunoasterea Legii Insolventei
  • limba straina cunoscuta: minim engleza
  • persoana orientata spre rezolvarea problemelor

Responsabilitati:

  • participa la adunarea creditorilor impreuna cu managerul de caz
  • propune strategia de adoptat pentru:activitatea societatilor in perioada de observatie; implementarea masurilor privind reorganizarea/redresarea societatii
  • elaboreaza planul de reorganizare al societatilor unde este cazul
  • intocmeste sectiunea economico-financiara a rapoartelor referitoare la insolventa,a planurilor de reorganizare si a rapoartelor financiare
  • supravegheaza activitatea curenta a debitoarelor
  • propune solutii de imbunatatire a activitatii si de solutionare a problemelor constatate din punct de vedere economic

5. Referent Marketing

Cerinte:

  • cunostinte inventariere
  • persoana organizata
  • abilitati de comunicare foarte bune
  • abilitati de negociere
  • persoana adaptabila/flexibila
  • persoana inovativa/creativa
  • cunostinte operare PC (word,excel,power point)
  • limba straina cunoscuta: minim engleza

Responsabilitati:

  • inventarierea activelor apartinand societatilor din portofoliul companiei
  • analiza comparativa a cererilor si ofertelor
  • distribuirea materialelor de licitatie
  • pregatirea materialelor de valorificare(caiete de sarcini si regulamente de vanzare) impreuna cu departamentul juridic
  • predarea/primirea activelor inventariate si valorificate
  • promovarea activelor
  • mentinerea si dezvoltarea portofoliului de clienti si a bazei de date aferente

6. Secretara

Cerinte:

  • abilitati de comunicare,empatizare si relationare interpersonala
  • aptitudini organizatorice
  • abilitati de planificare si prioritizare
  • limba straina cunoscuta: minim engleza
  • cunostinte operare PC (word,excel)
  • perosana punctuala,diplomata
  • rezistenta la conditii de stres

Responsabilitati:

  • preluarea distribuirea apelurilor telefonice si e-mailurilor
  • asigura primirea, inregistrarea si distribuirea corespondentei
  • asigura servicile de protocol
  • gestioneaza relatia cu diversi furnizori externi
  • clasarea si evidentierea dosarelor