Sales Support: CITR Filiala Bucureşti

Cerinţe:

Descrierea jobului

  • Oferă asistență în derularea activității echipei de vânzări
  • Pregătește materiale de prezentare ale activelor propuse spre vânzare și se ocupă de promovarea acestora
  • Prospectează piața pentru a identifica potențiali clienți
  • Intocmește periodic rapoarte privind situația curentă a vânzărilor și a activelor propuse spre vânzare
  • Actualizează baza de date și platforma online de vânzări
  • Pregătește documentele necesare în procesul de vânzare
  • Realizează studii de piață și rapoarte la solicitarea managerului de vânzări
  • Recomandă soluții de îmbunătățire a proceselor de vânzări

Responsabilităţi:

Candidatul ideal

  • Are cunoștințe de bază în domeniul vânzărilor – reprezintă un avantaj
  • Are cunoștințe de operare PC (Power Point, Excel și Word – nivel avansat)
  • Cunoaște limbi străine (minimum limba engleză)
  • Deține abilități de comunicare, organizare și de respectare a termenelor limită
  • Are o atitudine pozitivă și proactivă, orientată spre atingerea obiectivelor
  • Deține permis de conducere – categoria B
  • Este disponibil pentru a se deplasa în localitate și în afara localității
Completează formularul!